Предмет вивчення навчальної дисципліни - є система та процес стратегічного управління та маркетингової діяльності організації.

Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи знань та навичок щодо питань стратегічного управління організаціями, інструментарієм, методикою розроблення стратегій розвитку підприємства та набуття практичних вмінь і навичок щодо використання концепції стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності щодо використання концепції стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності  організацій, у т.ч. субєктів освітньої діяльності.

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна «Стратегічний менеджмент та маркетинг»  тісно пов’язана  з такими предметами як: «Управління проєктами та ризиками», «Економічне управління діяльністю суб’єктів господарювання» тощо.