Предмет вивчення навчальної дисципліни - є система та процес стратегічного управління та маркетингової діяльності організації.
Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи знань та навичок щодо питань стратегічного управління організаціями, інструментарієм, методикою розроблення стратегій розвитку підприємства та набуття практичних вмінь і навичок щодо використання концепції стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності щодо використання концепції стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності організацій, у т.ч. субєктів освітньої діяльності.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна «Стратегічний менеджмент та маркетинг» тісно пов’язана з такими предметами як: «Управління проєктами та ризиками», «Економічне управління діяльністю суб’єктів господарювання» тощо.
- Викладач: Яковенко Олена Іванівна