Навчальна дисципліна «Теорія і методика співпраці з родинами» призначена для поглиблення фахових компетентностей студентів бакалаврату як організаторів педагогічної співпраці з батьками вихованців дошкільного віку. Основний акцент зосереджено на вивченні державної освітньої політики в сфері педагогічного просвітництва та партнерства персоналу дошкільних закладів з батьками дітей різних цільових груп на загальнодержавному, регіональному та місцевому (районному) рівнях.

Вивчення дисципліни «Теорія і методика співпраці з родинами» дозволить поглибити знання нормативно-правових, організаційно-методичних і психолого-педагогічних засад співпраці соціономістів ЗДО з батьками дошкільників. Особливістю дисципліни є проблемний характер викладання в контексті орієнтації на об’єктивне осмислення перспективних стратегій професійної діяльності вихователів із батьками дітей дошкільного віку.

Передумовою для вивчення дисципліни є оволодіння фаховими компетентностями, що формуються під час вивчення дисципліни «Дошкільна педагогіка з історією».

Проблематика курсу також пов’язана з дисциплінами «Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного віку», «Сімейне виховання дитини з обмеженими можливостями».