Метою викладання «Практикуму шкільного курсу математики» є вироблення у студентів навичок ефективного розв’язування завдань елементарної математики. Курс складається з двох частин: практикум з алгебри та з геометрії. Програма дисципліни містить всі основні розділи шкільної математики, крім початків аналізу, які вивчаються ґрунтовно в курсі «Математичний аналіз».

 Головна увага на заняттях звертається на розв’язування задач, оволодіння основними прийомами їх розв’язування, ознайомлення з окремими спеціальними способами та різними типами вправ. Адже вміння розв’язувати задачі різної складності та змісту є важливим елементом математичної підготовки майбутнього математика.

Основні завдання дисципліни:

 - допомога у повторенні ряду тем шкільного курсу математики; 

- формування вміння пошуку найоптимальніших прийомів розв’язування задач з елементарної математики; 

- поглиблення рівня знань з традиційно складних розділів; 

- практична робота з розв’язання ряду нестандартних вправ; 

- вироблення у студентів уміння практичного використання знань; 

- підготовка до проходження педагогічної практики (через ознайомлення з відповідною літературою, методикою розв’язування різних типів вправ і т.п.). 

А також: розвиток у студентів просторової уяви, математичної культури та інтуїції, формування таких загальних та спеціальних компетентностей: 

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; 

- знання й розуміння предметної області та професійної діяльності; 

- здатність учитися і оволодівати сучасними знаннями; 

- здатність приймати обґрунтовані рішення; 

- здатність формулювати проблеми математично та в символьній формі з метою спрощення їхнього аналізу й розв’язання; 

- здатність здійснювати міркування та виокремлювати ланцюжки міркувань у математичних доведеннях на базі аксіоматичного підходу, а також розташовувати їх у логічну послідовність, у тому числі відрізняти основні ідеї від деталей і технічних викладок; 

- здатність до аналізу математичних структур, у тому числі до оцінювання обґрунтованості й ефективності використовуваних математичних підходів.