1. ОПИС ДИСЦИПЛІНИ
Найменування показників | Розподіл годин за навчальним планом | |
Денна | Заочна | |
Кількість кредитів: 4 | Лекції: | |
24 |
| |
Модулів: 1 | Практичні заняття: | |
Загальна кількість годин: 120 | - |
|
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом: 2 | Лабораторні заняття: | |
- |
| |
Семестр: 3 | Семінарські заняття: | |
24 |
| |
Тижневе навантаження (год.): - аудиторне: 3 - самостійна робота: 4 | Консультації: | |
- |
| |
Індивідуальні заняття: | ||
Форма підсумкового контролю: залік | - |
|
Мова навчання: українська | Самостійна робота: | |
72 |
|
2. МЕТА ДИСЦИПЛІНИ
Предметом вивчення дисципліни є механізм управління рекламною діяльністю.
Метою вивчення дисципліни є формування у студентів знань щодо системи рекламного менеджменту у контексті міжнародного досвіду та вітчизняної практики. А саме: надання знань з теорії реклами; формування теоретичних знань і практичних навичок в організації і проведенні рекламних кампаній на підприємствах, що функціонують в умовах розвинених ринкових відносин; надання знань щодо створення рекламних звернень, організації рекламної діяльності, оцінки ефективності реклами.
Передумови для вивчення дисципліни базуються на вивченні таких дисциплін як «Вступ до спеціальності з основами наукових досліджень», «Економіка підприємства», «Маркетинг» та інші.
Міждисциплінарні зв’язки вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент» є підґрунтям для подальшого вивчення дисциплін «Стратегічне управління», «Комунікативний менеджмент».
3. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» студент повинен набути такі результати навчання:
1. Знання: концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної
діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності.
2. Уміння: розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів.
3. Комунікація: донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
4. Автономність та відповідальність: управління комплексними діями або
проектами, відповідальність з прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
- Teacher: Уманець Тетяна Миколаївна