1. ОПИС ДИСЦИПЛІНИ

 

Найменування показників

Розподіл годин за навчальним планом

Денна

Заочна

Кількість кредитів: 4

Лекції:

24

 

Модулів: 1

Практичні заняття:

Загальна кількість годин: 120

-

 

Рік вивчення дисципліни за навчальним планом: 2

Лабораторні заняття:

-

 

Семестр: 3

Семінарські заняття:

24

 

Тижневе навантаження (год.):

- аудиторне: 3

- самостійна робота: 4

Консультації:

-

 

Індивідуальні заняття:

Форма підсумкового контролю: залік

-

 

Мова навчання: українська

Самостійна робота:

72

 

 

2. МЕТА ДИСЦИПЛІНИ

Предметом вивчення дисципліни є механізм управління рекламною діяльністю.

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів знань щодо системи рекламного менеджменту у контексті міжнародного досвіду та вітчизняної практики. А саме: надання знань з теорії реклами; формування теоретичних знань і практичних навичок в організації і проведенні рекламних кампаній на підприємствах, що функціонують в умовах розвинених ринкових відносин; надання знань щодо створення рекламних звернень, організації рекламної діяльності, оцінки ефективності реклами.

Передумови для вивчення дисципліни базуються на вивченні таких дисциплін  як «Вступ до спеціальності з основами наукових досліджень», «Економіка підприємства», «Маркетинг» та інші.

Міждисциплінарні зв’язки вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент» є підґрунтям для подальшого вивчення дисциплін «Стратегічне управління», «Комунікативний менеджмент».

 

3. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

У результаті вивчення навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент»  студент повинен набути такі результати навчання:

1. Знання: концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної

діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності.

   2. Уміння:  розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів.

3. Комунікація: донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.

4. Автономність та відповідальність:  управління комплексними діями або

проектами, відповідальність з прийняття рішень у непередбачуваних умовах.